Mijn tweede stageweek bij ‘Château de Blomac’ - Reisverslag uit Blomac, Frankrijk van Floor Gudde - WaarBenJij.nu Mijn tweede stageweek bij ‘Château de Blomac’ - Reisverslag uit Blomac, Frankrijk van Floor Gudde - WaarBenJij.nu

Mijn tweede stageweek bij ‘Château de Blomac’

Door: Floor Gudde

Blijf op de hoogte en volg Floor

19 Mei 2019 | Frankrijk, Blomac

Bonjour! Daar ben ik weer,

Mijn tweede stageweek zit er weer op..
Ik heb weer een heleboel nieuwe, maar óók bekende dingen mogen ervaren, doen én leren! Zo heb ik héél veel moeten poetsen, van kamers tot auto’s tot een loungebar, noem het maar op. Daarnaast heb ik ook veel aan onderhoud gedaan zoals: onkruid wieden, bloemetjes planten, servetten vouwen etc.

Verder mocht ik deelnemen aan een table d’hote, dit houd in dat de eigenaren van het chambre d’hote koken voor de gasten die er op dat moment verblijven én daarnaast ook samen met de gasten eten. Bij een table d’hote kun je bij van allerlei verschillende mensen, uit verschillende landen aan tafel komen te zitten. Ik zat bijvoorbeeld met 2 Italiaanse mensen én 4 Franse mensen aan tafel, dus voor mij werd het vooral luisteren, luisteren, luisteren.

Voor volgende week staat er een bruiloft op de planning én dat wordt dan ook meteen mijn aller eerste bruiloft die ik ooit heb meegemaakt in mijn leven, dus ik ben heel benieuwd!

Dit was mijn tweede stageweek, tot volgende week!

Au revoir! X


  • 19 Mei 2019 - 17:26

    Tiies En Els Wolfs.:

    goed bezig meisje.
    groetjes els en ties.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floor

Bonjour!, Wil jij weten waar ik ben én wat ik allemaal beleef tijdens mijn 2,5 maand in Zuid-Frankrijk? Volg dan dit account! Enjoy it!

Actief sinds 07 Feb. 2019
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 1593

Voorgaande reizen:

05 Mei 2019 - 13 Juli 2019

Buitenlandstage in Zuid-Frankrijk

Landen bezocht: