Buitenlandstage in Zuid-Frankrijk - Reisverslagen van Floor Gudde - WaarBenJij.nu Buitenlandstage in Zuid-Frankrijk - Reisverslagen van Floor Gudde - WaarBenJij.nu
Buitenlandstage in Zuid-Frankrijk

Bonjour allemaal,

Voor mijn stage verblijf ik samen met Bente (een vriendin) voor 2,5 maand in het plaatsje ‘Blomac’, dit ligt in Zuid-Frankrijk. Wij gaan hier werken bij ‘Chateau de Blomac’, dit is een chambres d’hôtes, te vergelijken met een bed & breakfast.

Tijdens onze stage bij Chateau de Blomac zullen onze werkzaamheden allemaal als einddoel hebben: ‘de gasten een heerlijke vakantie laten hebben’. Hier horen onder andere werkzaamheden als het schoonmaken van de kamers, klaarzetten van het ontbijt én een leuk praatje maken met de gasten bij.

Ik ben heel benieuwd naar alles wat ons te wachten staat en hou jullie op de hoogte van al onze belevingen tijdens deze geweldige tijd!

Au revoir!

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2019

Mijn 3de & 4de stageweek bij ‘Château de Blomac’

19 Mei 2019

Mijn tweede stageweek bij ‘Château de Blomac’

12 Mei 2019

Mijn eerste stageweek bij ‘Château de Blomac’
Floor

Bonjour!, Wil jij weten waar ik ben én wat ik allemaal beleef tijdens mijn 2,5 maand in Zuid-Frankrijk? Volg dan dit account! Enjoy it!

Actief sinds 07 Feb. 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1596

Voorgaande reizen:

05 Mei 2019 - 13 Juli 2019

Buitenlandstage in Zuid-Frankrijk

Landen bezocht: